Beste volgers,
probleem 1 is opgelost, het stotteren. John's advies gevolgd en hij loopt als een trein. Wel kanttekening dat hij alleen goed loopt op de oude bougie Bosna super F75 en de nieuwe NGK b6hs niet.

en die Bosna kan ik nergens vinden had wel een bougie converter gekeken maar die hij aangaf is de NGK b6HS dus werkt in dit geval niet.
Maar John bedankt iig.
Maar nu probleem 2, althans probleem, meer vraag om advies.
Ik wilde het vraagtekenveertje vervangen want dacht dat die kapot was, niet dus.
Ik had dus al besteld, een compleet pakkingset (dacht heb ik de rest op voorraad) en vraagtekenveertje, en keeringset voortandwiel. die lekte toch dus meteen vervangen.
Nu haal ik het carterdeksel los maar ondanks dat deze best nieuw was zag ik dat hij kapotgedraaid was tussen een bout dus geluk bij ongeluk. Maar nu komt het puntje waar ik graag advies bij wil.
1. het buitenste koppelingssegment is de buitenste rand aan het afbrokkelen, dus beter ineens vernieuwen nu het toch open ligt. Toch?
Alleen zouden jullie dan de binnenste die eigenlijk goed is ook doen?
2. Maar aangezien ik toch een compleet pakkingset heb besteld, wat zouden jullie dan nog meer ineens doen?
3. En ik vond 2 kleine ringetjes en 1 grotere in het deksel, nu wordt dat wel beschreven dat dat kon, maar over 2 en niet waar die terug horen.
Sorry voor de vele vragen ineens.

ik heb ze maar genummerd voor het gemak
P.s. hoeveel speling van links naar rechts zeg maar mag het kickstartasje hebben?