nu 3 weken een tomos, maar je kent het wel, als je hem net hebt zie je dat er van alles mis is. Dus ik heb vervangen: bougie, olie, vraagtekenveer, koppelingssegmenten, koppelingsveren, koppelingsdeksel met lagers, pakking natuurlijk en dat was het. Voor de reperatie trilde die erg en klonk het alsof die elk moment uit elkaar kon vallen, na de reperatie was dit weg, alleen liep die ervoor 35, en nu nog maar 27, zonder dus iets te hebben vervangen. Carb is schoongemaakt en luchtfilter ook. Nu zijn dit mijn problemen:
1) bij optrekken schiet hij in z'n tweede versnelling, niet echt geleidelijk, maar wel gelijk, blijft dus niet hangen in de 1.
2) bij afremmen voor een bocht tot bijna stilstand blijft de tomos in zijn 2, hij gaat niet naar zijn 1, waardoor die bijna uitvalt omdat die van bijna stilstand weer moet optrekken, wat kan dit zijn?
3) de snelheid is dus lager, ook lijkt de nieuwe bougie niet echt koffiebruin te worden, maar iets te licht. Sproeier 52 zat erin, heb 56 geprobeerd maar toen 4takte hij op de top, en de top lag lager, 54 lijkt perfect. maar de top is nog steeds lager.
4) als ik deo spuit op de carb, of op het spruitstuk, dan valt hij uit ipv dat hij hoger gaat lopen.
Als iemand mij kan helpen graag. Heb al met al al bijna 160 euro erin gestopt, wil eigenlijk dat die nu wel eens goed is