Ik heb vandaag op mijn snor tomos waar eerst een snorkop met sleuven zuiger in zat, speedy uitlaat en 14/9sha carb op zat en luchtfilter ontgrenst en spruitstuk begrenst. Daar heb ik dus vandaag het spruitstuk ontgrenst, een 15/15 carb op gedaan, en een bromkop, en tanwielen van 33 naar 26 gegaan achter. Nu hebben stond de ontsteking een stukje onder het onderste streepje, dus onder de snorstand, en sproeier 64 erin gedaan en dat reed eigenlijjk prima, trok goed door, en goede top. Maar ik hoorde een tikkend geluid wat ik nog nooit heb gehoord. Dus kop eraf, was die aluminiumpakking niet lekker en lekte, dus goede pakking erop gedaan, en toen sproeier 61 erin gedaan omdat die nogal rijk stond. De ontsteking op het hoogste streepje gezet, en toen geprobeerd, maar nu trekt die minder naar mijn gevoel, hij schakelt minder goed om, hij heeft een iets lagere top, en bij afremmen en dan na de bocht optrekken heeft die een kleine hapering alsof die uitvalt, en dan grijpt die weer aan. Wat kan dit zijn? en hoe moet ik de ontsteking zetten? want hij trok beestachtig goed toen die onder het onderste streepje stond
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want de zoek functie geeft niet veel goede oplossingen