Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Lijkt me dus een probleem met een draad die is losgemaakt (die komt vanaf je contactslot) en niet (meer) goed is bevestigd of op de juiste aansluiting zit. Kijk even naar de elektrische schema's in onze wiki sectie, misschien kom je erachter wat er mis is.
ik heb het blok eronder weg gehaald en naar mijn mening alle stekkers op de juiste manier terug gehangen alleen wil die niet uit. hij ziet de stroom van de accu maar gaat niet uit als je de tomos uit drukt met schakelaar of sleutel...
Check even de by-pass draad van je uit knop (zwarte draad met male en female stekker) of deze wel verbonden is met de ontstekingsdraad uit je blok. Als de draad uit je blok rechtstreeks op je bobine zit gaat ie wel aan maar niet uit.
het was idd dat de rode draad die direct op de bobine aangesloten zat. Heb het nu op tussen de twee zwarte stekkers gedaan en nu werkt het naar behoren. ( erg lullig twee weken er naar zitten kijken/googelen en dan toch maar vragen en dan zoiets simpels) Naja in iedergeval bedankt voor de support iedereen.