Er is de laatste tijd veel aandacht voor dit Idle Jet gaatje, of dit wel of niet verstopt zou zijn, maar dit is de uitgang.
De ingang van de lucht zit aan de inlaatzijde, het (iets grotere) gaatje net achter het beroemde pijpje, die eventuele teruggespetterde benzine op kan slurpen.
Ik wel trouwens. Int paars omcirkeldGelukt! Maar ik zit helemaal geen idle jet gaatje.
voor het vlotter bakje een langere schroef monteren waarna je een moertje op het uitstekende draad schroeft.Carburateur terug opgezet lekt nu nog meer benzine als ik me kraan open zet blijft het druppelen. Er is 1 schroefje in me vlotter bak die door draait trouwens ook 1 waar me gas kabel mee vast zit. Is dat een probleem zoja hoe kan ik dat oplossen?
Link
https://youtu.be/bskiZg9R_kA[/youtube]
Volgens mij klopt dit niet, ik meende dat het buisje niet in verbinding staat met het stationair-lopen-gaatje (idle jet)
en dat het ilde jet gaatje dient voor voldoende/extra benzine terwijl de gasschuif de inlaat bijna volledig afsluit (stationar lopen dus)
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten