zijn er mesnen die wat meer hiervan afweten hoe dit moet en welk merk je danmoet gebruiken bevestiging etc.
ik heb de vraag gesteldtegen mij?
srry had t niej gelzen ik lees nu jou toppicja, is het nou zon moeite om mijn topic door te lezen? Staat het bijna uitgekauwd voor je. maten kan ik niet geven
wel te horen dat jij er geen verstand van hebtJe heb een mb voorvork nodig of iets wat is tomos past en eem mb klauw die op de voorvork past of iets dergelijks en een remschijf en that's it je heb ook 2 bussen nodig.
klinkt misschien raarJe heb een mb voorvork nodig of iets wat is tomos past en eem mb klauw die op de voorvork past of iets dergelijks en een remschijf en that's it je heb ook 2 bussen nodig.
Wat is hier niet goed aan je hoef mij niet aldoor af te zeiken. Wat ik kan alle kleine details wel op schrijven maar dat is weer te veel.wel te horen dat jij er geen verstand van hebtJe heb een mb voorvork nodig of iets wat is tomos past en eem mb klauw die op de voorvork past of iets dergelijks en een remschijf en that's it je heb ook 2 bussen nodig.Iig, probeer het uit, denk zelf eens na en kom zo met een apart idee. Geeft imo een meerwaarde tov iets zomaar erin pleuren.
Toch zit je fout, een bus is een cilindervormig stuk ijzer dat je gebruikt als afstandhouder op een as, en een adapter is een ingewikkelder onderdeel dat je maakt om 2 onderdelen die normaal nie top elkaar passen, wel aan elkaar te kunnen monteren. Denk maar aan een remklauw - of schijfremadapter.. die hebben allerminst de vorm van een busjeBussen zijn precies het zelfde als adapters.
Alleen andere benaming. Misschien ligt dat aan delen waar mensen wonen in nederland. Dat je het hier misschien anders noem of dat er twee benamingen voor zijn vandaar dat ik het zo noem. Omdat het ook zo heet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast