bij het monteren van een opvoer uitlaat hoeft niet altijd de sproeier maat omhoog dit is verschillend per brommer.ik had mijn sproeier vervangen omdat ik een andere uitlaat er op had gelegt. de verkoper zei dat ik daardoor ook een andere sproeier moest halen. dus dat heb ik gedaan...
Maat 59 noem jij normaal voor een verder standaard setup? Ik denk toch dat je ergens een serieus lekkageprobleem hebt met je mengselaanvoer in de cilinder.ok ik heb een maat 59 sproeier in me tomos brom gezet... je hebt nu niet echt meer dat je voelt dat hij ineens begint te stotteren dat hij echt word tegengehouden maar nu heb ik nog het volgende probleem dat wanneer ik volle toere draai dat ik het gevoel heb dat ik ergens druk verlies... dat hij daarom nog een kut geluid maakt en niet op z'n volle toere komt... ik heb een standaard luchtfilter er op en een sproeier maat 59 (2 mate groter dan origineel) en een bulet uitlaat er onder... mijn twijfels liggen bij de uitlaat... ik heb het gevoel dat daar op volle toere de druk wegvalt via de packing... ik ben van plan binnekort een uitlaat met trugloop er op te zetten... zou dit probleem aan de packing kunne liggen ?
vriendelijke groet sander (mega noob)
Ga jij maar eens snel wat degelijker gereedschap halen dan. Tot nu toe draaien bij mij altijd de moertjes/boutjes stuk en niet mijn gereedschap.3 stuks gereedschap naar de klote gedraaid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten