) dan weer terug met hele waslijst aan spullen en alles er op zetten, tomosje klaar voor verkoop, en weet ff teste omdat ik het niet kon late, blijkt ie oppeen veels te veel benz te krijgen maar ik had geen tijd om te checke wat het was want ik moest nog boodschappen doen, ja boodschappe ja, reken ik daar af bij de kassa wat zit er in me portomonnee..... me sproeier
 ) dan weer terug met hele waslijst aan spullen en alles er op zetten, tomosje klaar voor verkoop, en weet ff teste omdat ik het niet kon late, blijkt ie oppeen veels te veel benz te krijgen maar ik had geen tijd om te checke wat het was want ik moest nog boodschappen doen, ja boodschappe ja, reken ik daar af bij de kassa wat zit er in me portomonnee..... me sproeier   

lopen kreng en zie dat de contactsleutel er niet in zit, verzopen natuurlijk, bougie schoon en een paar keer kicken, bougie er weer in sleutel erin en lopen.
  lopen kreng en zie dat de contactsleutel er niet in zit, verzopen natuurlijk, bougie schoon en een paar keer kicken, bougie er weer in sleutel erin en lopen. 
 effe me vliegwiel goed zetten want die is een beetje niet goed meer: verdraait en daarom onsteking niet op tijd, ik die kap er weer overheen gedaan en die kickstarter erop stomme borgpin
 effe me vliegwiel goed zetten want die is een beetje niet goed meer: verdraait en daarom onsteking niet op tijd, ik die kap er weer overheen gedaan en die kickstarter erop stomme borgpin  en toen pas kicken, had ik eigenlijk eerder moeten doen: maar waarom doet tie het niet?
  en toen pas kicken, had ik eigenlijk eerder moeten doen: maar waarom doet tie het niet?  had ik bijna de hele zooi er weer af gehaald zag ik het net op tijd
 had ik bijna de hele zooi er weer af gehaald zag ik het net op tijd  

Prachtigmijn domste actie?
zoals bijna iedereen wel een keer heeft geprobeert..n je brommer starten zonder benzine,
en er maar niet achter komen waarom die nou niet loopt..
pas toen ik de ontsteking had gecontroleerd en de carbu helemaal schoongemaakt had, kwam ik erachter..
in mijn geval was het een puch aanloopblok..
en ik heb serieus wel 3 blokken om gerend..

,zou ook iets voor mij geweest zijn hoor,maarre zou je jezelf ook maar niet dombo 2 gaan noemen of zo
 ,zou ook iets voor mij geweest zijn hoor,maarre zou je jezelf ook maar niet dombo 2 gaan noemen of zo  

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten