ik heb geen idee wat je bedoelt met de cilinder luchtdichtmaken? is hij dat niet al? dit is mijn tweede brommer, deze is alleen 20 jaar ouder dan me vorige brommer, dat was een snor van 5 jaar oud, dit ding komt ergens van 1990. dat moet ik nog even uitzoeken. en over de elektra heb ik helemaal geen idee.
Daar ga ik binnenkort maar even foto's van maken zodat iemand misschien wat beter kan helpen.
Klein vraagje tussendoor: ik tilde het achterwiel op en gaf toen gas, dan hoor je bij een wat hogere snelheid, heel veel knallen achter elkaar, een geknetter zeg maar. hoort dit?:P dit blijft niet aanhouden geloof ik. ben ik eigenlijk al beetje vergeten.
en poetsen doe ik inderdaad nog wel

maar eerst maar zorgen dat ie goed loopt, ik heb vandaag dus me band geplakt en de ketting schoongemaakt en opnieuw ingevet. Morgen de gaskabel instellen/handvat eraf halen en bekijken plus fotos van alle elektra maken.
maar na een lange tijd stilstaan zou ik dan niet de lampjes moeten vervangen, nouja me toeter doet ook niks, dus denk dat daar gewoon geen stroom heen gaat.
Wijziging: en dat gele kreng voorop, dat mag er toch af omdat dat voor het kentekenplaatje aanduidde of het een snor of brommer was?