ik heb de carb ook maar open gehaald, die is ook brandschoon, even leeg gegooid en alles bekeken.
ik weet alle benamingen niet, maar het lijkt erop dat het schuifje van het gas, of de gaskabel niet meer zo goed werkt, hij blijft een klein beetje openstaan,( dit hoort geloof ik

) maar soms valt hij meer dicht dan de keer daarop als je met je gas speelt, de ene keer bijna dicht, de andere keer half open.
Ik heb wat met de gaskabel gerotzooid maar het verschil is niet te zien. Wel kwam ik erachter dat nadat ik alles van me brommer af had gesloopt en weer in elkaar heb gezet. het "geheel" veel beter in elkaar zit. De carburateur zat hiervoor nogal schuin en slangen wat rommelig door elkaar. helaas heeft dit het probleem alleen niet verholpen. De brommer klinkt nu stiller en stabieler en heeft volgens mij ook meer kracht maar valt nog steeds uit als ik het gas helemaal loslaat.
iemand een idee?
Anders ga ik morgen maar een nieuwe carburateur en gaskabel bestellen, de kosten daarvan vallen best mee.
EDIT: bah ik heb net gekeken er zit een dellorto 14/12 op en heb gemerkt dat die vrij moeilijk "nieuw" te krijgen is. En waarschijnlijk betekent dit ook dat het de brommer en niet de snor is(ik dacht de hele tijd dat het een snor was

). want hijs compleet standaard gehouden en dat is de standaard brom carb, bij snor is dat een kleinere. Wel leuk dat je er zo weer achterkomt wat je in huis hebt gehaald