Dankjewel voor deze zeer nuttige informatie
Bij deze mijn welgemeende excuses voor het geactiveerd hebben van mijn caps-lock toets.
Ik ben net nieuw dus nog niet heel bekend op tomosforum. Maar de brommerboer heb ik met allebei mijn ouders en de rekening van 59,95 (!!!!!!!!) geconfronteerd met de feiten en heeft hij mij de deur gewezen en wil geen enkel gesprek meer aan. De brommerboer is zelfs in alle staat om zijn rolluiken dicht te doen als ik in de buurt ben.
dankjewel

Hebben je ouders een rechtsbijstandsverzekering, dan zou ik die inschakelen en hem dat ook laten weten. En daarnaast een klacht indienen bij de organisatie waar je bromboer bij is aangesloten (RDW/ Bovag).
Ik heb dit 1 keer eerder meegemaakt dat zo'n persoon mij de deur wilde wijzen. Ik heb hem daarna fijntjes op zijn plicht gewezen een deugdelijk produkt te leveren (w.o. ook reparaties en montage van onderdelen) voor het geld dat ik betaal, anders ik gebruik ga maken van consumentengarantie en mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Daarna was ie ineens poeslief want hij wist dat hij mij niet zo de deur kon wijzen.
Ik weet niet hoe het gesprek is gegaan en of er meteen op aggressieve manier is gecommuniceerd. Probeer telefonisch contact op te nemen als ze je in de winkel weigeren. Het motto is "Klant is koning". Ik zou wel eens willen weten op welke gronden hij de claim heeft afgewezen.
Mocht dit ook niet baten kun je hier wel posten wie het is, zodat ook anderen deze bromboer kunnen gaan mijden.