Ik woon bij Rotterdam en heb al 12 jaar een Tomos. Ik ben er heel zuinig op geweest en ben begonnen om hem zelf op te knappen.
Jaren geleden heb ik er groene kattepootjes stickers op geplakt. De schakelaar zat links, waar oo kde bel zat, dus ben ik dat aan het veranderen gegaan. De schakelaar zit nu rechts i.p.v. links.
Omdat mijn brommer in een vochtige schuur heeft gestaan, zijn de witte handvaten vuil geworden en vergaan, dus heb i ker pas zwarte handvaten op laten zetten.
De lamp deed het niet, die heb ik laten vervangen. Maar toen ik thuis kwam, klopte de schakelaar niet. Dus heb i kzelf de stap gewaagd en heb alles open geschroefd. Bleek dat ze de stroomdraden omgewisseld hadden.
Dus alles opnieuw aan gesloten en het licht deed het weer.
Ik heb er 2 keer een aanrijding mee gehad( buiten mijn schuld om), en bij de laatste keer ( ongeveer 5 jaar terug) hebben ze de remkabels vervangen. Ze hebben er toen een soort klepjes tussen gezet zodat ik de bekabeling kon smeren.
Inmiddels is het rekje achterop de bagagedrager eraf.
Verder zit er een andere uitlaat onder, maar sindsdien loopt hij maar 35 ipv de 40 die hij voorheen liep.
Aangezien ik nu dus zelf begonnen ben met mijn brommer op te knappen, was ik al een tijdje op zoek naar een forum over brommers.
En gisternacht is dus mijn brommie gejat, hier voor de deur weg gehaald.
Nu heb ik het forum gevonden en is mijn brommer weg...