ik heb een tomos a3 s 25, snor.
laat ik nu net een week geleden mijn ontsteking eindelijk gerepareerd hebben.
ik rijd gister op de dijk, naar de oefenruimte van m'n band, en ineens valt 'mijn vermogen heel kort weg.
ik dacht, naja wtf zal wel. want hij reed weer verder. ongeveer een kilometer verder op begint de brommer weer kracht te verliezen en ik rij ineens heel langzaam. ik geef volgas, er gebeurt niet veel behalve heel af en toe, knal broembroembroem plof broem broem knal... enz enz enz
dus ik dacht, NOU DAAR BEN JE DAN MOOI MEE, eindelijk dat ding gerepareerd zijn je pakkingen kapot, dus ik naar de brommerboer nieuwe pakkingen gehaald (laat ik nou net pech krijgen voor de deur van de brommerboer, das weer geluk bij een ongeluk).
maar nu krijg ik alleen de cylinderkop eraf. de bouten van de uitlaat zitten veel te vast, die heeft me 2 steeksleutels gekost, maar hij is nogsteeds neit los
okee dacht ik, dan maak ik de uitlaat los van het frame en dan haal ik de cylinder er met uitlaat en al af.
maar nu kreeg ik die cylinder niet los. hij zit moervast, ik heb al geprobeerd : kruipolie, rubbere hamer, eraf wippen met een flinke schroevendraaier. maar alles zonder suc6. hij zit nog net zo vast als eerst. naja, ik denk dan doe ik alleen de koppakking. maar dat haalde niks uit. hij ploft nog steeds en rijd heel onregelmatig en niet harder dan 20 ipv 30
verder start de motor wel. maar heeft gewoon geen vermogen...
iemand enig idee wat dit is of hoe ik de cylinder eraf ga krijgen?
alvast bedankt (voor het lezen van mijn veel te lange verhaal )