Hallo people.
ik bezit een Youngster uit 2006, net gekocht voor mijn vrouw, maar ik vind hem zelf erg leuk.
Ze heeft mazzel als ze erop mag rijden
26 tands tandwiel achter.
Hij rijd nu tegen de 35.
nu is mijn vraag, ik lees veel over andere uitlaten, bv technikrul voor sneller optrekken, en homoet, of technigas voor hogere top.
Hebben "we" het dan over brom uitlaten of geldt dit ook voor snor-uitlaten...( bestaan die wel in deze uitvoeringen?)
ik zou graag een andere uitlaat monteren, voor sneller rijden, en denk dan aan b.v. een groter atw voor meer trekkracht.zodat de top nu niet minder word met een ander atw.
Wil dus eerst sneller trekken en eigenlijk ook iets hogere top
Kunnen we later alsnog een andere luchtinlaat, of cilinderkoppie ( brom) nemen.
stapsgewijs.
Of...moet je toch een bromuitlaat kopen, waarbij de polisie direct de andere uitlaat herkend.
Past dan een brommeruitlaat op een snorkop?
hoop dat iemand hier een antwoord op weet, wat het beste te doen.
Overigens, net een nieuw achterbandje laten monteren, en die is hoger, ondanks de zelfde 120/70 als de oude.
Heb het wiel naar achteren moeten verplaatsen, omdat deze tegen de achterveer aanliep bij inveren,....én heb de kentekenplaatsectie met achterlicht ook ongeveer een halve centimeter moeten verplaatsen, nieuwe gaatjes boren., daar de kentekenplaat toen tegen het achterwiel aanklapperde.
Helemaal te gek dit forum, lees me eigen helemaal wezenloos en word steeds fanatieker.