Hallo
Ik heb een tomos revival en deze is al bijna af.
vanaf morgen heb ik nog 3 dagen (do,vr,za) om de brommer af te maken ( ik wil graag maandag rijden).
blok licht klaar (is gereviseerd door mijn broer die sleuteld al wat jaren) alleen de cillinder moet er nog op zorden gezet.
wat moet er nog gebeuren
1 De brommer moet grondig schoongemaakt worden
2 Blok moet afgemaakt worden (cillinder er op zetten)
3 blok moet er weer onder worden gezet
4 ketting er weer op en deze weer stellen
5 electra en dergelijke weer aansluiten
6 brommer afstellen
Waarom kan mijn broer niet helpen? is naar school en is voor de rest erg druk met andere zaken (loopt gewoon thuis rond maar kan niet helpen) ik zou op zijn minst een week moeten wachten en daar heb ik nu echt geen zin in.
hij vond het best dat ik er verder mee ging maar ik moest het zelf maar uitzoeken als ik een fout maakte.
daarom schakel ik jullie hulp maar in om me een beetje door deze punten heen te lootsten zodat ik mijn brommer op tijd af krijg (hoop ik).
ik ga morgen nog even een nieuwe ketting halen (oude is erg smerig en roestig en is ook wat uitgelubberd).
op zich ben niet erg onhandig lichte motorische kennis (ik vlieg met modelbouwmotoren en daar ook al heel wat blokjes van in en uit elkaar gehaald) maar dat is natuurlijk heel anders.
aardig veel gereedschap tot beschikking.
mijn 1e vraag, hoe om moet de zuiger? ik wist met iets van pijltjes maar deze zijn slecht zichtbaar door de zarte top van de zuiger.
mijn 2e vraag hoe zit het met de clippjes van de zuiger, hoe om moeten deze zitten?
ik hoop dar jullie me willen helpen
Mvg wilbert