Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
De scooter van mijn broer had al bijna anderhalf jaar stilgestaan, en na het schoonmaken van de carb en luchtfilter, startte hij direct. ik snap dat je het voorstelt, maar zo snel vergaat benzine niet in een goed afgesloten tank.Je kan daarbij ook de tank leegmaken en schoonspoelen.
Verse mis erin , dan weet je dat daar het probleem niet kan zitten.
mijn tomos reed op 10 jaar oude benzineDe scooter van mijn broer had al bijna anderhalf jaar stilgestaan, en na het schoonmaken van de carb en luchtfilter, startte hij direct. ik snap dat je het voorstelt, maar zo snel vergaat benzine niet in een goed afgesloten tank.Je kan daarbij ook de tank leegmaken en schoonspoelen.
Ik doel ook niet op het vergaan van de benzineDe scooter van mijn broer had al bijna anderhalf jaar stilgestaan, en na het schoonmaken van de carb en luchtfilter, startte hij direct. ik snap dat je het voorstelt, maar zo snel vergaat benzine niet in een goed afgesloten tank.Je kan daarbij ook de tank leegmaken en schoonspoelen.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast