Ik zou een standaard snel uitlaat kopen als ik jou was.. dat is ook zown sigaar maar dan met een snellere bocht dan die je nu hebt.
Als je dan ook nog de bromkop erop gooit moet je waarsch wel een andere sproeier erin doen.. maar dat kun je pas testen als het zover is
jah sproeier veranderen en dan wel KLEINER
een andere kop veranderd vrijwel nix aan de benzine behoefte
het zorgt er alleen voor dat wat er in de cilinder gaat veel beter verbrand word
dan een standard snel uitlaat normaal gesproken zou je dan je sproeier moeten vergroten maar omdat snor standard een veel te grote sproeier heeft moet je hem juist verkleinen
indien je met een 14/9 rijd kun je het beste een sproeier 48 / 49 monteren this ma net waar hij het beste op loopt
daarna je ontsteking nog ff vervroegen en klaar
dus : standard snel uitlaat + bijbehorende pakking
: bromkop zonder pakking
: ontsteking vroeger zetten
: kleinere sproeier ( of een 14/12 met sproeier 50 / 51 )