http://link.marktplaats.nl/202757003als er iets dat je niet moet doen, is het die tomos kopen
je moet hem nog keuren (als hij hem doorstaat) kost 150 euro
EN het is een oud type (ouder als 1995) vooral probleem als je er iets aan wil gaan doen (zoals opvoeren of iets vervangen)
zoek beter even verder
De tomos is van het jaar 1991.(Dit beïnvloed de kwaliteit van de brommer niet)
Ik weet niet hoeveel km hij heeft gereden omdat ik hem zelf ook niet nieuw gekocht heb.
Hij start in een keer, en als het koud is buiten dan moet je soms even wat vaker kicken maar ik heb nog nooit meer hoeven te kicken dan 6 keer.
Alles werkt perfect rij er zelf ook nog alle dagen op.
Ik doe hem weg omdat ik in een klein plaatsje woon met alle bestemmingen dus ver weg, zodat ik wel genoodzaakt ben om een brommer te kopen in plaats van een snor.
Het kenteken is nog gewoon normaal geldig, heb hem vorig net laten schouwen.
Oke...ik kijk ook regelmatig beetje rond omg groningen naar tomosjes, maargoed dit ding vind ik iets te duur 350 voor een best oude tomos met nog zon oud blok. ik zou liever even verder zoeken of even wachten tot er iets leuks is (rond die prijs) maar dan moderner
Dank jeweet neit of deze er nog is: http://www.2dehands.nl/tomos-quadro-te- ... =25&p=nl-2 advertentie bestaat al sinds 9 juli
Tsja ik heb er niet zoveel (geen) verstand vannoujahij ziet er goed uit, en wat nieuwer. Ook zie ik een kentekenplaat
![]()
maar verder zul je natuurlijk altijd in het echt moeten oordelen ipv van alleen de advertentie
Deze is echt geen optie?De tomos is van het jaar 1991.(Dit beïnvloed de kwaliteit van de brommer niet)
Ik weet niet hoeveel km hij heeft gereden omdat ik hem zelf ook niet nieuw gekocht heb.
Hij start in een keer, en als het koud is buiten dan moet je soms even wat vaker kicken maar ik heb nog nooit meer hoeven te kicken dan 6 keer.
Alles werkt perfect rij er zelf ook nog alle dagen op.
Ik doe hem weg omdat ik in een klein plaatsje woon met alle bestemmingen dus ver weg, zodat ik wel genoodzaakt ben om een brommer te kopen in plaats van een snor.
Het kenteken is nog gewoon normaal geldig, heb hem vorig net laten schouwen.
Ik denk omdat die roze is.Waarom andere kleur spuiten?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten