Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Ik heb een vraagje over een Bullet en Biturbo uitlaat. Welke heeft het zwaarste geluid? Ik zag laatst een puch rijden, die had volgensmij ook een Bullet, mooi zwaar geluid kwam er uit. Op youtube vind ik enkel tecno bullet's, ik weet niet of dat gewoon dezelfde zijn??
(Deze post hoort niet hier, maar ik kan nog niet posten in het uitlaten topic )
Ja klopt, biturbo heeft ook een mooi geluid Maar ik las dat die biturbo demper maar met 1 popnagel vast zit en er na verloop van tijd af breekt. Hij is ook nog eens een stukkie duurder dus ik weet niet welke ik moet kiezen... Maar het gaat mij het meeste om het geluid eigenlijk...
Okey bedankt Dan ga ik voor die bullet. Ik neem aan dat deze uitlaat gewoon onder die max toelaatbare decibel zit? Die op die puch klonk heel beschaafd dus ik neem aan dat ik hier geen gezeik mee kan krijgen...