Whats the problem :S

Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Met stationair bedoel je beetje gas geven neem ik aan, anders blijft ie niet lopen...Valse lucht, doe de deo test!
Laat hem stionair lopen en spuit deo rond je uitlaat bij je cilinder en je carburateur en spruitstuk. Hoor je een verschil in toeren dan zit er ergens een lekje.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Zodat je gaskabel een beetje gas geeft? Dat heb ik al geprobeert, maar dan geeft ie te veel gas...je kan boven je carburateur een schroef o.i.d naar buiten draaien doe dat is. waar de gaskabel de carburateur in gaat zit een goudkleurige schroef die moet je uitdraaien, denk dat ie het dan al beter doet, en anders is je carburateur miss vies.
BEUNHAAS!
Aan de onderkant van me carb.. en aan de binnekant.. daar zie ik wel wat, maar dan kan ik niet goed bij met prikken.. ik weet niet of je dat bedoelt? anders maak ik wel een foto.kijk goed. een zwar gaatje. kijk je wel op de goede plek.
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten