Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Het probleem is tevens dat hij helemaal niet stionair te krijgen is. xD Als ie eindelijk een paar sec stationair loopt, hoor je alsnog dat gebonk. En ook als je een beetje gas geeft. Ik maak zo wel ff een filmpje.een beetje een geratel? en komt het alleen voor tijdens het stationair draaien?
zoniet; trek alsnog je carterkap open en check of de koppeling goed vastzit.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Hoe dan ook, TS zal de versnellingsbak moeten openmaken om te zien wat er mis is.en ik denk toch nog steeds dat je 1ste koppeling niet goed vastzit. en als ie niet goed vastzit, kan ie doen wat ie wil de koppeling en kan dat de krukasslag bemoeilijken waardoor die uitvalt
BEUNHAAS!
Maar dat geratel dat je normaal hebt bij je Tomos is toch niet zó erg als op het filmpje? En komt het ook door dat geratel dat ie niet meer goed loopt?Je hebt de krukaskeerring al vervangen. Er worden 2 mogelijkheden aangereikt. Koppeling (te) los gehouden (=moer) of veerring uit het topic waar ik je naar verwijs.
Kijk ook even het lagerwerk na in het carterdeksel als je de boel toch open hebt.
BEUNHAAS!
Aangezien ik me nu verveel, ga ik nu wel ff alles uit elkaar halen. Ga ik morgen wel verder als ik niet verder kom. Als ik er niet uitkom, maak ik wel een filmpje of foto´s.Ligt eraan hoe los het koppelingshart zit of hoeveel speling de koppelingssegmenten hebben. Of lopen de pinnen uit de segmenten en "vreten" die aan de carterdekselverstevigingen?
Zaak om op onderzoek te gaan lijkt me.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Hoe strak zat de moer nu op de koppeling vast? Dat vertel je er niet bij omdat Sjaak daarop wees.Ik zie in je koppelingshuis iets vreemds, ziet er naar uit dat een van de veren, die onder de koppelingsveer ligt, naar buiten is geschoten, ik weet de naam van die veer ff niet, maar daar ziet het wel naar uit, is mij ook een keer gebeurt.
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten