mischien wat meer details, over geluid ofzo?Zoals de titel het al zegt.
Mijn Tomos start niet maar vonkt wel.
Weet iemand waar dit aan ligt?
Alvast bedankt!
Zuiger zit niet klem, want je hoort hem heen en weer gaan.zit je zuiger niet klem? En wat doet ie met de choke aan?
Volgens mij niet.misschien istie wel verzopen, check ff je bougie
naja ze bougie vonkt wel. maja, mischien valse lucht, normaal zou je de deo test kunnen doen, ik weet alleen niet hoe je t anders nu kan checkenVolgens mij niet.misschien istie wel verzopen, check ff je bougie
Maar voor de deo test moet hij toch aan staan?naja ze bougie vonkt wel. maja, mischien valse lucht, normaal zou je de deo test kunnen doen, ik weet alleen niet hoe je t anders nu kan checkenVolgens mij niet.misschien istie wel verzopen, check ff je bougie
Eigenlijk heb ik er niks aan veranderd, ik hem m 2e hands zo gekocht.We hebben nu echt even te weinig info, wat heb je er laatst aan veranderd. etc etc...
De zuigerveren zijn niet stuk, die zijn zelfs nieuw omdat die bij het erinzetten af waren gebroken.mischien heb je geen compressie. je kan de cilinder eraf halen en kijken of de zuigerveren kapot zijn.
Is niet bezuinigen, Heb eingelijk gewoon geen zit om naar de brommer boer te fietsen.Denk t wel. Waarom bezuinig je op pakkingen. Kosten toch geen goud?
ja nou als je nieteens zin hebt om een paar pakkingjtes te halen, of zelfs te bestellen op internet, heb ik ook nog vrij weinig zin om je te helpenIs niet bezuinigen, Heb eingelijk gewoon geen zit om naar de brommer boer te fietsen.Denk t wel. Waarom bezuinig je op pakkingen. Kosten toch geen goud?
Heb trouwens wel een voetpakking.
Maar zonder die pakkingen zou die toch wel een paar slagen moeten geven? Hij doet namelijk helemaal niks.
Hahaja nou als je nieteens zin hebt om een paar pakkingjtes te halen, of zelfs te bestellen op internet, heb ik ook nog vrij weinig zin om je te helpenIs niet bezuinigen, Heb eingelijk gewoon geen zit om naar de brommer boer te fietsen.Denk t wel. Waarom bezuinig je op pakkingen. Kosten toch geen goud?
Heb trouwens wel een voetpakking.
Maar zonder die pakkingen zou die toch wel een paar slagen moeten geven? Hij doet namelijk helemaal niks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten