hallo
degene die een beetje mijn posts gevolgd hebben weten dat ik mijn cilinder getuned heb met zuiger en de kop licht gevlakt. nou heb ik ook een vraag want waar kun je een dunnere koppaking kopen dan 1mm want bij de brommerboer hadden ze die niet. maar even op het onderwerp vandaag dus de 16mm erop gezet en sproeier maat afgesteld. toen reed hij niet spectaculair. maar toen zag ik dus dat de membraam pakking niet goed zat dusja dacht dat het daaraan lag. niet dus hij loopt helemaal niet zo goed met een 16mm en dat vind ik best raar. dus daarna mijn 12 mm erop gezet en daar reed hij beter als verwacht mee:P maar ik ga morgen nog even mijn uitlaatpoort wat breder maken want had aan bijde kanten mar 1mm eraf gehaald en hij trekt niet zo goed maar vooral in de hoge toeren rijd hij goed en hij rijd denk zon 8 kmpu harder en reageert beter in de hoge toeren. maar het breder maken verandert je timing toch niet echt he? want anders kan ik weer gaan berekenen. maar zou dit het probleem van de 16mm op kunnen lossen of is 16mm net wat te groot voor 50cc? alvast bedankt. gr jim