Heb je de laatste tijd iets aan je blok gedaan?Hallo,
Ik heb een Tomos Standard A35 uit 2006. Hij loopt sinds een paar dagen heel slecht stationair. Als ik voor een stoplicht sta schokt hij eerst 3 keer hevig en dan valt hij gewoon uit. Wat je ook doet met de stationairschroef, dit maakt niks uit. Ook lijkt hij als dit probleem zich voordoet gewoon weg te willen rijden in z'n stationair. Tijdens het rijden trekt hij gewoon prima op en schakelt zonder problemen over.
Heeft dit met de koppeling te maken of ligt dit echt aan iets anders?
Thanks alvast!
zou het kunnen dat er een veertje in je koppeling gebroken is?Alleen olie ververst een weekje of 4 geleden, heb er nog heel veel mee gereden daarna en hij liep prima. Dit is pas sinds 3 dagen.
Bedoel je die lange veer die in de koppelingssegmenten zit? Ik heb het blok nog niet opengehad maar ik vroeg me eerst af wat het probleem zou kunnen zijnzou het kunnen dat er een veertje in je koppeling gebroken is?Alleen olie ververst een weekje of 4 geleden, heb er nog heel veel mee gereden daarna en hij liep prima. Dit is pas sinds 3 dagen.
De segmentjes dacht ik ook al aan, maar ik weet niet of hetgene wat er bij mij gebeurd iets te maken heeft met de koppeling.. valse lucht heb ik nog niet geprobeerd, maar zou je dat tijdens het rijden niet merken? thanks alvast!Heb je ergens valse lucht?
Koppelingssegmentjes versleten?
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten