Juist, en een HD kop heeft een kleinere verbrandingskamer dan een bromkop, dus trekt een bromkop trager op dan een HD kop. Je spreekt jezelf tegen als je zegt dat dit niet waar isWaar haal jij dat in godsnaam vandaan, een S bocht uitlaat loopt sowieso voor geen meter, ik weet niet hoe jij erbij komt dat dat sneller optrekt want het is gewoon echt onzin, ik denk dat ik al ff wat langer sleutel dan jou gozer, net zoiets als je mooie theorie over de bromkop, meer onderdruk in je carter is sneller optrekken gozer, hoe je het ook went of keert..
Waar zie ik dat ????ik zal die van mij zo ff opmeten, wat voor ontsteking heb je?
Zeker niet electrisch....ik zie niet hoeveel spoelen er zittenContactpunten 2 spoels, contactpunten 4 spoels of elektrisch.
Ik kan je wel vertellen dat ik met een 17-er DOPsleutel de moer er gewoon vanaf kon draaien, had ik geen dunne pijpsleutel voor nodig. Had nog speling aan de buitenkant van de dopsleutel ten opzichte van de schroefdraad van het vliegwielContactpunten 2 spoels, contactpunten 4 spoels of elektrisch.
Sorry firezi, dat stukje heb ik inderdaad verkeerd gelezen, toch ben ik geen fan van HD koppen, het is gewoon een verkeerde manier om aan meer compressie te komen vind ik, hoe dan ook, dat stukje wat je zei over de S bocht uitlaat daar kan ik helaas niet in meegaanJuist, en een HD kop heeft een kleinere verbrandingskamer dan een bromkop, dus trekt een bromkop trager op dan een HD kop. Je spreekt jezelf tegen als je zegt dat dit niet waar isWaar haal jij dat in godsnaam vandaan, een S bocht uitlaat loopt sowieso voor geen meter, ik weet niet hoe jij erbij komt dat dat sneller optrekt want het is gewoon echt onzin, ik denk dat ik al ff wat langer sleutel dan jou gozer, net zoiets als je mooie theorie over de bromkop, meer onderdruk in je carter is sneller optrekken gozer, hoe je het ook went of keert..
Kan je mijn onderbouwing wat betreft de s-bocht onderuit halen? Roepen dat iets niet zo is zonder onderbouwing werkt zo slecht.Waar haal jij dat in godsnaam vandaan, een S bocht uitlaat loopt sowieso voor geen meter, ik weet niet hoe jij erbij komt dat dat sneller optrekt want het is gewoon echt onzin, ik denk dat ik al ff wat langer sleutel dan jou gozer, net zoiets als je mooie theorie over de bromkop, meer onderdruk in je carter is sneller optrekken gozer, hoe je het ook went of keert..
Sorry firezi, dat stukje heb ik inderdaad verkeerd gelezen, toch ben ik geen fan van HD koppen, het is gewoon een verkeerde manier om aan meer compressie te komen vind ik, hoe dan ook, dat stukje wat je zei over de S bocht uitlaat daar kan ik helaas niet in meegaanJuist, en een HD kop heeft een kleinere verbrandingskamer dan een bromkop, dus trekt een bromkop trager op dan een HD kop. Je spreekt jezelf tegen als je zegt dat dit niet waar isWaar haal jij dat in godsnaam vandaan, een S bocht uitlaat loopt sowieso voor geen meter, ik weet niet hoe jij erbij komt dat dat sneller optrekt want het is gewoon echt onzin, ik denk dat ik al ff wat langer sleutel dan jou gozer, net zoiets als je mooie theorie over de bromkop, meer onderdruk in je carter is sneller optrekken gozer, hoe je het ook went of keert..
TS, als je een dicht vliegwiel hebt heb je een elektronische ontsteking, als je 3 grote gaten in het vliegwiel hebt, kan je een Puch vliegwieltrekker gebruiken, bij het dichte vliegwiel een van een Yamaha/Zundapp/Kreidler.
Middelste foto !!! Dat is hem.
Zijn dichte vliegwielen, gebruikelijk bij elektronische ontstekingen.
Vliegwiel met gaten (waarschijnlijk zoals de jouwe)
Heel erg bedankt voor de moeite !ik heb net ff mijn vliegwiel gemeten, en ik kom ook uit op 24mm.
deze kan er dan dus gewoon op lijkt me:http://www.speed-parts.nl/vliegwieltrek ... oters.html
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 19 gasten