Beitelen?
Succes. Heb zo ooit heel mn handen open gehaald en die popnagels zaten nog steeds op hun plekkie. Neen, uitboren is de enige mogelijkheid.
Was niet serieus bedoeldBeitelen?
Succes. Heb zo ooit heel mn handen open gehaald en die popnagels zaten nog steeds op hun plekkie. Neen, uitboren is de enige mogelijkheid.
hoezo weer zo kapot??! de straat uit en je demper ligt eraf?opnieuw popnagelen is geen optie want ik heb dat gereedschap helaas niet. een nieuwe uitlaat ook niet want die gaat weer zo kapot.
de uitlaat is 2 maanden oud ongv. of minder dus nieuw juist. de demper zit gwn snel los bij die techno cc's , mijn tomos trilt ook aardig op zjin top van 75 dusja. Maarja als die setjes 5 euro kosten bestel ik wel ff 1 popnageltang met popnageltjes. over 2 weken als ik terug ben, hopelijk lukt hethoezo weer zo kapot??! de straat uit en je demper ligt eraf?opnieuw popnagelen is geen optie want ik heb dat gereedschap helaas niet. een nieuwe uitlaat ook niet want die gaat weer zo kapot.
ik zou toch voor een nieuwe gaan ipv te gaan klooien,je uitlaat is waarschijnlijk zo gaar dat hij snel ergens anders weer wel kapot gaat,
haha ja is goed maar ik ga pas over 2 weken beginnen he dus dat duurt wel ffdie drap door mn popnagels heb ik ook :S.
laat het even weten hoe je dat hebt opgelost, en post een foto van hoe die is geworden (geverft).
en een prettige vakantiee
dan heb je wel erg veel mee gereden in korte tijd.ik heb ook een techno cc gehad en verkocht toen die bijna een jaar oud was en zag er nog helemaal nieuw uit.de popnagels van de demper zijn vrij dik.ik ben er een keer mee naar de bromboer geweest om te vragen of hij de uitlaat stiller kon maken,maar die wilde er niet aan beginnen om de demper open te halen wanwege de dikke popnagels.volgens hem zou je het alleen maar verzwakken,maar jij hebt geen keus als die al los zit.succes in ieder gevalde uitlaat is 2 maanden oud ongv. of minder dus nieuw juist. de demper zit gwn snel los bij die techno cc's , mijn tomos trilt ook aardig op zjin top van 75 dusja. Maarja als die setjes 5 euro kosten bestel ik wel ff 1 popnageltang met popnageltjes. over 2 weken als ik terug ben, hopelijk lukt hetdan verf ik die demper gelijk wel ff
en beetje isolatie materiaal ertussen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 17 gasten