Dus eigenlijk moet ik dan proberen de lengte gelijk te houden. Dat maakt het wel iets lastiger.Elke aanpassing aan lengte zal een verschil maken, ivm de drukgolven die dan op andere tijden terug komen. Zoals ik er mee reed reed wel relaxed, overigens.
Vaak is het: Hoe rechtstreekser de bocht, hoe hoogtoeriger de uitlaat.Dus eigenlijk moet ik dan proberen de lengte gelijk te houden. Dat maakt het wel iets lastiger.Elke aanpassing aan lengte zal een verschil maken, ivm de drukgolven die dan op andere tijden terug komen. Zoals ik er mee reed reed wel relaxed, overigens.
Ik wil misschien van de zomer/najaar een Gianelli uitlaat monteren.Vaak is het: Hoe rechtstreekser de bocht, hoe hoogtoeriger de uitlaat.Dus eigenlijk moet ik dan proberen de lengte gelijk te houden. Dat maakt het wel iets lastiger.Elke aanpassing aan lengte zal een verschil maken, ivm de drukgolven die dan op andere tijden terug komen. Zoals ik er mee reed reed wel relaxed, overigens.
Kijk het verschil tussen een yasuni r en een yasuni c16 maar eens.
Dat zei ik niet.Maar de lengte van de bocht maakt volgens jou niet uit? (tot op zekere hoogte)
Alleen de vorm wel?
Maar we hebben het hier over een 50cc tomos blokjeDe lengte van je pijp is heel belangrijk.
Maat van me heeft een sprinter, opmaat pijpje laten berekenen en gaan banken.
Toen zei die gozer dat hij ergens 1000 toeren mistte, toen is hij op zijn rekenmachientje gaan tikken, toen hebben ze 1.4cm van zn conus afgehaald en aan mekaar gelast.
En daar waren z'n 1000 toeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast