Tja, maar als newbie zijnde zie ik er toch tegenop om in mijn blok te gaan zitten rotzooien. Voor dat soort zaken breng ik 'm liever naar de bromboer, maar dat doe ik dan wel het liefst gewapend met enige kennis (hier op te doen). Want anders maken ze je van alles wijs, en zetten ze er bijv een nieuwe bougie in, terwijl dat helemaal niet de oorzaak van het probleem is.gewoon even je blok openmaken om naar de koppeling/tandwielen en alles te kunnen kijken,
Dat zou goed kunnen. Bij die standaardsnel droop er regelmatig wat zwartbruine vettige meuk uit, en bij die catalysator niet. Misschien blijft het bij deze uitlaat in de uitlaat zelf achter. Is dat normaal, een dergelijke hoeveelheid olie in de uitlaat, of wijst dit op een onderliggend probleem. De uitlaat is tamelijk nieuw overigens.dan zit er waarschijnlijk veel olie in je uitlaat als die blijft naroken,
komt omdat koude lucht meestal zwaar is dus de luchtdruk is hoog waardoor al het vocht(mist) naar beneden wordt gedrukt. Dat zuigt je luchtfilter aan en komt er dus een beetje water bij je mengsel. En dat water verbrand niet goed. Tenminste lijkt mijje sproeier zit wel goed hoor, dat prrt als hij koud is dat is vrij normaal. Daar heb ik zelf ook en veel andere ook denk ik.
Wat zou het volgens jou dan kunnen zijn? Mocht het probleem inderdaad nog steeds bestaan dan zou ik jouw suggestie aan de bromboer kunnen voorleggen.......jammer genoeg denk ik niet dat het echte probleem is
maar we horen het wel
ik denk dat het eerder met je koppeling te maken heeft, de overbrenging is tenslotte het probleemWat zou het volgens jou dan kunnen zijn? Mocht het probleem inderdaad nog steeds bestaan dan zou ik jouw suggestie aan de bromboer kunnen voorleggen.......jammer genoeg denk ik niet dat het echte probleem is
maar we horen het wel
Net m'n brommer weer opgehaald. Volgens de factuur is er een keerring vervangen en een dekselpakking. Ook is er nieuwe carterolie in gedaan. Het probleem is verholpen, hij trekt nu weer soepel weg, zij het voor mijn gevoel ietwat trager dan daarvoor.jammer genoeg denk ik niet dat het echte probleem is
maar we horen het wel
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten