vanaf welke snelheid zal een 26/26 vertanding overtoeren maken?
Set-up staat in mn sig

nee had meer het idee bij volgas, maakt meer lawaai met volgas maar gaat niet harder dan met halfgasWanneer maakt ie overtoeren?
Bij het schakelen? Dan zorg je gewoon dat je veer de normale lengte heeft en dat er voldoende blokolie aanwezig is.
zoveel trekkracht als topsnelheid was drastisch verhoogd na de 70cc kopmag ik vragen warom je met een 70cc kop op een 50 cc cilinder rijd? dan word de verbrandings ruimte groter dus minder power!?
nee had meer het idee bij volgas, maakt meer lawaai met volgas maar gaat niet harder dan met halfgas
maar heb het hele ding uit elkaar gehaald en gaat het opnieuw afstellen + nieuwe sproeier,
te groot? , ik heb sproeier 66 op deze set-up, heb net allemaal grotere geprobeerd, geen resultaatnee had meer het idee bij volgas, maakt meer lawaai met volgas maar gaat niet harder dan met halfgas
maar heb het hele ding uit elkaar gehaald en gaat het opnieuw afstellen + nieuwe sproeier,
ja is meestal een te grote sproeier,als je vauit volgas langzaam gas terugneemt dan gaat hij weer iets beter lopen,
ja maar met een snorkop zal ie em ook niet doortrekkensnorkop kan wel,heb ik ook al gedaan,t's maar om even te proberen toch, straks koop je een andere kop en dan ben je nog niet van je probleem af..
segmenten versleten na 3000 kilometer met standaard koppeling..?Compressie en overtoeren hebben niks met elkaar te maken.
Overtoeren ontstaan meestal als er gerotzooid is met de koppeling, als de blokolie net nieuw is, of als je tandwielverhouding overdreven is (bijv. 26-33 ofzo).
Als je een zware set-up hebt kunnen overtoeren dus ook al bij 26-26 voor komen.
Het kan ook zijn dat je segmenten ver versleten zijn.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten