de honda mb is ook een oudere brommer,maar ik persoonlijk vind mb velgen op mt wel mooi,robuust en sportief staan ,mits de mt flink opgehoogt is want anders komen de wielen iets te groot uit, met spaakvelgen kun je wel beter crossen als je over heuvels gaat jumpen enzo,maar ja,ik ga er toch alleen maar mee op de weg rijden en sterwielen zijn daar weer beter geschikt voor omdat ze weer stijver zijn..
maar goed, vandaag is er dan een einde gekomen aan een heel rdw verhaal,
eerst zou mijn belgische mt gewoon overgeschreven kunnen worden zonder technische keuring omdat er belgische papieren bij het frame zaten die afgegeven zijn van rijksdienst voor wegverkeer en later bleek toch weer van niet,maar dat hij toch gewoon nog technisch gekeurd moest worden, ik heb gedurende 2 maanden elke week wel twee mails gedaan naar de rdw en kreeg er alleen maar tegenstrijdige antwoorden op terug, zo hoefde mijn uitlaatdemper eerst ook weer niet origineel te zijn en later dan weer wel,

en het ging maar door met dat stelletje lichtenlaaiers...
ik vond dat het zo weinig opschoot en ik kots nu even op ze
daarom heb ik vandaag maar een kenteken gekocht <O~ (frame wordt daar nog gestraalt en heb ik nu nog niet)
dit frame had ik begin vorige maand eigenlijk al op het oog maar die gast vroeg er toen erg veel voor en nu kwam die met een schappelijkere prijs via Joren, (Joren nog bedankt voor de tip

) ..
nu kan ik er tenminste gelijk een uitlaat onder me MT gooien die ik wil
het frame kwam me trouwens ook bekend voor, het zou me niets verbazen als het één van mijn frames is geweest

kijk ook even bij mijn nieuwe Honda MT project..