OkieZoek, en gij zult vinden. Deze vraag is afgelopen 2 weken al meermaals gesteld, met het antwoord erbij.
En dan nog niet te spreken over de rest van de topics van afgelopen jaren die hierover gaan.
Meer kracht zetten , ze mogen breken.Hoe krijg ik een vastgeroeste achterbrug (moren zitten vastgeroest) vn het frame af
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Eindelijk iemand die ze mond open durft te trekkenIk ga me voortaan gewoon niet meer inhouden. Dan ben ik maar de kwaaie pier hier.
Zoek gewoon fucking een keer op wat je wilt weten, en als je het dan niet kan vinden, stel dan je vraag.
Dit wordt ook vriendelijk gevraagd in het Forumregelement, die je geacht wordt te lezen voordat je een vraag stelt.
Nu is het GOD (ALLAH) VERDOMME AFGELOPEN!!!!
En verwijder mijn post maar als je als moderator jezelf genoodzaakt vindt om dit te doen.
Ja doe maar want een halve spuitbus wd 40 een steeksleutel een een dikke ijzeren hamer werktyte al niet...Meer kracht zetten , ze mogen breken.Hoe krijg ik een vastgeroeste achterbrug (moren zitten vastgeroest) vn het frame af
Moet ik je een handje helpen ?
Als ik aan mijn schoonmoeder denk dan bezwijkt een verse M16 zelfs onder mijn handen.![]()
Zal ik mijn lange momentsleutel meenemen ?
Wat jij bedoelde heb ik egvonden maar dat werkt bij mij voor geebn meter.. er zijn al 2 steeksleutels gewoon omgebogen en een ratel kapot en die meoren zitten nog op precies dezelfde plaats dus..Ik werd gewoon heel ff pissig omdat dit al de 4e!!!! keer in 2 weken is dat er een vraag over de achterbrug bout/bussen gesteld wordt, terwijl dit al zo vaak behandeld is, en gewoon veel te netjes iedere keer hetzelfde antwoord wordt gegeven i.p.v. te zeggen dat ze het op kunnen zoeken.
Al had ik gezegd om me in te houden, ik kon het heel even niet laten.. Excuses voor de mensen die ik ermee gekwetst heb qua taalgebruik.
Bedankt nu gelijk even snel naar de supermarkt om cola te halenKijk, als je zegt dat je dat al hebt gelezen, en al sleutels hebt gemold, is het niet dezelfde vraag mee.
Grote bak onder je brommer zetten, en elk uur veel cola op de roest spuiten. Je kan gewoon de cola uit de bak erop spuiten. Meestal legden wij verroeste dingen in een grote bak cola, maar dat past niet met een frame. Cola lost de roest echt een stuk op. (oud trucje als iets verroest is)
Dat werkt bij mij voor geen meter.. er zijn al 2 steeksleutels gewoon omgebogen en een ratel kapot en die moeren zitten nog op precies dezelfde plaats dus..
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Eeven aan pa gevraagd is gereedschap van de lidl hahahaahaDat werkt bij mij voor geen meter.. er zijn al 2 steeksleutels gewoon omgebogen en een ratel kapot en die moeren zitten nog op precies dezelfde plaats dus..
Daar is die knakengereedschap ook niet op gebouwd.
Eeven aan pa gevraagd is gereedschap van de lidl hahahaahaDat werkt bij mij voor geen meter.. er zijn al 2 steeksleutels gewoon omgebogen en een ratel kapot en die moeren zitten nog op precies dezelfde plaats dus..
Daar is die knakengereedschap ook niet op gebouwd.
Ja moet binnenkort toch al mijn gereedschap vervangen, alles is ouder dan ik zelfLidlNeem Bahco/Stanley.
Ja moet binnenkort toch al mijn gereedschap vervangen, alles is ouder dan ik zelfLidlNeem Bahco/Stanley.
![]()
Een heb nu onderdelen gekocht om een tomosje zelf te bouwen dus dan kan ik het ook wel gebruiken.
Bahco/stanley beste merken of is er iets wat nog beter is??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten