Hallo, ik zit er toch nog over na te denken om een tweedehands 50cc snel te nemen (lekker hoogtoerig). Maar ik heb een eicilinder dus ik heb pen 10, kan ik mijn oude zuiger gewoon nog gebruiken, of zijn er ook nog nieuwe pen 10 cilinders?
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
Dan moet ik met deze !@#$%^&* cilinder en zuiger blijven zitten.
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
Dus ik kan gewoon een a5 cilinder kopen, en dan mijn huidige zuiger houden?
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
Merk je trouwens veel verschil als je van een eicilinder naar een puchcilinder gaat? Anders doe ik dat. Want het spruitstuk aanpassen is een kleine moeite. En op de uitlaat verzin ik wel wat.
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
maar de zuigers, die zijn toch hetzelfde, dus kan ik toch mijn huidige zuiger blijven gebruiken?
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
Kost weer geld . En als alles met een gratis puch cilinder van mijn broer kan worden opgelost, dan is dat veel beter.
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
maar de zuigers, die zijn toch hetzelfde, dus kan ik toch mijn huidige zuiger blijven gebruiken?
Nee dan is de speling (tollerantie weer anders)
Tomos heeft zijn eigen maten
en puch heeft ook zijn eigen maten
kijk maar naar derbi en puch tomos heeft 49,5cc en derbi 49,99cc bijv blijft allebij binnen de 50cc maar is wel een verschil en een zuiger moet op de 100ste mm passen anders loopt hij vast of gaat hij klapperen
Oké, ik snap het. Maar nu noemt u tomos en derbie, welke cilinderinhoud heeft een puch dan?
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
ook zoiets als een tomos maar het hoeft maar 0,01mm te schelen en je rijd hem a snel de puin in
en meestal zijn snelle puch cilinders toch anders
en moet je je zuiger gaan inkorten
Ik ben lekker eigenwijs , maar er komt een standaard puch cilinder op, dus geen snelle cilinder. En de zuiger inkorten, moet dat van onder of van boven?
Tomos s25 met a3 blok.
eicilinder met verhoogde inlaat inhammen in de zuiger, standaard bromkop
12mm encarwi uitgeboord naar 13lucht, sproeier 50.
doorgerotte bromuitlaat.
twv 26-22
55km/h op mobiele telefoon, en trekt op als een baas!
Doe dat trouwens maar niet zo te horen gaat het al mis
je moet gewoon kijken hoever je poorten opengaan dat kan wel wat verschillen op een puch cilinder
ook moet je rekening houden met de ballans van je zuiger