Berichtdoor TheStealthSpy » 06 apr 2012 21:38
Kan dit? Ja, dat kan. Sommige slechte kwaliteit cilinders hebben dit. De een meer dan de ander. Het probleem is echter na het plaatsen van een koppakking opgelost. Is het probleem na het plaatsen van de pakking nog niet opgelost, dan is er hoogst waarschijnlijk aan gebeund.
Hoe heeft de vorige bewoner dat voor elkaar gekregen? Veel en keihard beunen of het was al zo toen hij hem kocht.
Is het op te lossen met meerdere koppakkingen/vloeibare pakking? Misschien.
Moet ik de cilinder bij gaan schuren? Als de meerdere koppakkingen/vloeibare pakkingen niet werken, dan wel.
Mijn advies: Koop gewoon een andere (nieuwe) 65cc cilinder. Als iemand het voor elkaar heeft gekregen om de cilinder zo te verneuken, dan zou ik niet willen weten wat er nog meer kapot zal gaan. Ik heb zelf een 65cc DMP en 65cc Airsal gehad en deze hebben beiden dit probleem niet gehad.
Tomos Standard Snor (2010):
Std 50cc met Bromzuiger.
DMP HD-kop.
Org. membraan.
Dellorto 14/12 @ 56.
14mm schuin spruitstuk (uitgeb).
Std luchtfilter (ontgr).
Std snel uitlaat.
Pick-up ontsteking.
26/26.
Snelheid: 51 KM/H (GPS)
RIP Jan de Lasser