Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
door roodje op 05 jul 2012 19:00, Ik heb ook wel eens zo'n probleem gehad , probeer je choke niet te gebruiken , lukt het dan nog niet dan moet je ff je cabarateur uit elkaar halen en eens goed door het gaatje onder de sproeier blazen ( liefst met compressor ) , daarnaa nog kijken of er enige vuildeeltjes in zitten , zoniet dan kun je gaan kicken als het na een paar keer niet lukt schroef je bougie eruit en kijk of hij nat is , zoja weet je dat er benzine is. schroef je bougie terug en ga eens met je stationair schoefje spelen , het heeft z'n tijd nodig maar dan doetie het ook goed!
ik kom er net achter dat de bougie ook niet meer vonkt ,gisteren nog wel maar vandaag na weer wat klooien ,blijkt dat de bougie ook niet meer vonkt ook met andere bougie geprobeerd maar helaas,Help,
Na een warm loper ,heb ik een nieuwe cilinder + zuiger en hd kop besteld bij de tomosshop.
nu ik alles er op heb gezet wil hij niet starten,hij pruttelt even maar valt weer uit zodra ik gas geef ,er zit ook een nieuwe membraam op ,als ik wat benzine in de cilinder spuit loopt hij even daarop maar meer ook niet,dus volgens mij zit het in de aanvoer van benzine en lucht ,toch?
Tomos a35 e quarto
airsal 50 cc + zuiger
carb. 14/12
uitlaat standaard brom
zo topic kan gesloten worden,cilinder eraf gehaald en tegen de beschrijvingen van airsal ingegaan en heb voor de gein de zuiger om gedraaid ,met gat naar uitlaat, loopt weer als een zonnetje.
bedankt allemaal voor de vele adviezen
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten