Nou hij loopt ongeveer hetzelfde als met het 50cc blokje.Hoe hard loopt hij nu dan. en hoe hard liep die eerst. en hoe heb je dat gemeten?
Nou begin ik ook te twijfelen, maar het is wel zo dat ik een 70cc airsal koppakkingensetje gebruitkt heb en deze pastte goed. Daarnaast zag ik ook duidelijk verschil tussen het blokje wat ik er af haalde en degene die er weer op ging. Zo was het uitstekende gedeelte op de cilinder bij het nieuwe blokje een stuk dunner. Het zag er uit als op de foto:Even een domme vraag aan jou maar weet je zeker dat het geen alu DMP 50cc is? Hou zou toch echt merkbaar harder moeten in combinatie met een hogere top met een 65cc.
Hij is zeker dunner dus het is sowieso een 65ccAls je zeker weet dat het hemd dunner is dan is het wel een 65cc. Als je zeker wilt zijn moet je even de diameter van de cilinder meten. 38mm is 50cc, 44mm is 65cc.
Membraam kan het niet aan liggen voor zover ik weet.
De kleur is wat licht grijs dus zou betekenen dat hij te arm staat. Heb nu 66 er in en 68 was geen succes en 70 al helemaal niet. Toch maar weer eens omhoog met de sproeiers, moet het haast wel aan liggen.Wat is de kleur van je bougie?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten