Je weet niet welke motorblok hij eronder heeft liggen.er zit 1 in het spruitstuk en in het luchtfilter daar zit een buisje in. snorretjes staan met de ontsteking anders dan brom. de zuiger heeft geen sleuven en de kop zit een uitsparing in waardoor er kracht verloren gaat. en de s bocht is dunner dan bij een rechte brompijp. en de carb doorlaat is kleiner. brom is 14/12 en snor 14/9. om de 35 te halen hoef je niet veel te veranderen.
[ Post made via Mobile Device ]
heb je dan een ei cilinder??Ja klopt het is een 1 spiet , gelijk een vraagje als ik een brom cilinder kop zoek krijg ikndan ook een kop voor een ei cillinder ?
[ Post made via Mobile Device ]
ja want het blokje op de eerste foto is al ouder.die lagen oa onder tomossen in de jaren 80"Ja daar kan je nog wel eens gelijk in hebben dat de blok van 2de foto met eicilinder is ,
Ging hij 37km per uur toen je alleen een brom uitlaat er onder deed ?
Nog een vraag hoe vol moet de olie zijn bij de automaat want wielen?
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten