Welke Tomos model heb je? Tomos quadro
Wat is het bouwjaar? 2008
Sinds wanneer speelt dit probleem? Vorige week, 1 op andere dag lekte hij.
Wat is het probleem? Tomos lekt uit benzine in luchtfilter (door het kleine gaatje onder luchtgat.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Sinds het probleem speelt: Vlotterpakking en vlotternaald omdat ik in eerste instantie verwachten dat het hier door kwam.
Hulp gezocht:
Vorige week starten mijn tomos slecht. En liep niet helemaal zoals het hoorde.
Ik dacht het is weer tijd voor een grote beurt. Ik zag ook dat hij lekte uit de luchtfilter.
Ik ben begonnen met cilinder en spruitstuk schoon te maken. (nieuwe pakking en zuigerveren).
Toen de carburateur helemaal uit elkaar, schoongemaakt en terug gezet. Hij lekte nog steeds maar starten en reed wel weer goed. In eerste instantie dacht ik aan mijn vlotter. Ik heb dus nieuwe pakking gehaald en een nieuwe vlotternaald. De oude zat een kleine rand in. Hij lekte nog steeds -.-''. Het probleem zit dus niet in de vlotter. Ook getest met vloeistof erin. Werkt zoals altijd. Alles weer schoongemaakt maar nou lijkt de lekkage te komen uit het kleine gaatje onder het luchtgat.
Ik weet echt niet waar het nu vandaan komt en ik heb de carb. er nu wel 100 keer afgehaald maar krijg het probleem niet gevonden.
Help!!!
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Thijs