hallo
ik zou mischien een 65cc of 70cc willen kopen maar word je dan ook snel gepakt door de politie?
of wat doen jullie om niet gepakt te worden met een 65cc of een 70cc?
en wat is een goed merk?
mvg
hallo
ik zou mischien een 65cc of 70cc willen kopen maar word je dan ook snel gepakt door de politie?
Je kan ook snel gepakt worden met een 50cc, alleen rij je dan nog met een geldige cilinderinhoud volgens je rijbewijs.
Rollerbank.nl in de gaten houden, goed om je heen kijken voor de politie als je een keer het gas goed open trekt, rijd er politie dicht bij je ga dan niet opeens keihard in de remmen maar rem rustig en geleidelijk af.
en wat is een goed merk?
Airsal 65 heb ik goede ervaring mee.
mvg
eeyhallo
Je kan ook snel gepakt worden met een 50cc, alleen rij je dan nog met een geldige cilinderinhoud volgens je rijbewijs.
Rollerbank.nl in de gaten houden, goed om je heen kijken voor de politie als je een keer het gas goed open trekt, rijd er politie dicht bij je ga dan niet opeens keihard in de remmen maar rem rustig en geleidelijk af.
en wat is een goed merk?
Airsal 65 heb ik goede ervaring mee.
mvg
oke bedankt maar wat denk je wat er gebeurd als je bijvoorbeeld rond 50 rijdt met een 65 cc en ze weten dat word de brommer dan meteen inbeslag genomen of klrijg je een paar euro boete voor die 5km/h te snel?Vaak kan je ze wel bij de 'betere' brommerzaken kopen en anders op internet, waar ze overigens ook goedkoper zijn vaak.
14/12 dellie gaat wel maar een 15mm is wel merkbaar beter. Ook een 65cc HD kop is aan te raden.
Hallo oke maar ik deed maar een voorbeeld maar als ze weten dat er 65 cc op zit wordt ie dan meteen inbeslag genomen of dat niet??Met de lichtste vertanding waarmee nog mee te rijden valt op een 65cc, welke 26/26 is ga je inderdaad al wel richting de 60 minimaal. Ik had voor de brommercross 28 achter gelegd en daar valt niet mee te rijden op straat.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten