na 2 straat tomosjes die ik helaas verkocht heb, 1 omdat het project af was en de ander omdat ik was aangehouden en me papieren kwijt was, na herkeuring en al dat gedoe heb ik hem verkocht en ben ik me hierop gaan richten
hier begon het mee, simpel m-stuurtje erop

toen andere uitlaat


demper erop

liep verrassend genoeg erg goed

toen zag ik op mp een oude bidalot kuip te staan, deze had vroeger op een peugeot 103 gezeten, waarmee ze hadden geracest in de sobw
op me slaapkamer


even los erop gelegt voor het zicht, toch wel dik eigelijk

toen frame aangepast en gelast hier heb ik helaas geen fotos van
toen velgjes erin en andere achterbrug (volgens mij ex ingmar)

toen spaak erin en andere achterbrug

opbouw


toen kwam ik op mp een leuk 80cc mk kopje tegen
kop uitgedraaid en losse kamer ingemaakt naar 65cc en kamer berekend

hier op het forum een cilinder van airsal 65cc gekocht
toen hij binnen kwam meteen maar ff gefreest



eronder

alles totaal


HPI

voetsteuntjes maken *zucht*

erg vervelend als je alleen een draaibank hebt, eerst allemaal gaatjes geboord, toen uitgezaagd en daarna alles vlak gevijld

eronder

toen zag ik op mp een uitlaat staan van een peugeot/honda wallaroo
en deze op de gok dat het zou passen gekocht

en het paste nog ook alleen 2 koelribben moeten afslijpen vanwege de breedte van de flens


totaal shot



kleine update voor nu heb al een andere cilinder liggen eentje van airsal 65cc en dan van revival. hier word een 6-poorter van gemaakt.
en het blok word nog roterend gemaakt.
maar daar komt nog wel een update van.
set-up voor nu
hpi ontsteking
65cc GK-tuning cilinderkop
65cc airsal cilinder
16mm dellorto met rechtspruitstuk en aangepast membraam
blok met grote spoelers
1ste versnelling ktm koppeling
2de scooter trekveren
27>24 verteanding
gianelli uitlaat van peugeot
snelgas
dat was het voor nu