Beste forummers,
Ik heb een Revival uit 2005/2006 (bj niet zeker), en toen ik mijn remsegmenten wou vervangen bleek dat het nieuwe setje van tomos-parts.nl niet paste. Natuurlijk heb ik ze gelijk een mailtje gestuurd, en de volgende dag de boel weer in elkaar gezet (met oude segmenten dus) en naar het WK scootercentre in de buurt gereden.
Toen ik om nieuwe remsegmenten voor de Revival vroeg, kwamen ze met precies hetzelfde setje aan als ik van tomos-parts had gekregen (105mm). Ze zijn het voor me uit gaan zoeken, en ik werd net gebeld met het nieuws dat er één serie Revivals met een Grimeca remtrommel en -segmenten is uitgebracht.
Hij kan alleen de precieze afmetingen van deze segmenten niet vinden, dus de enige mogelijkheid lijkt nu om de segmenten weer uit het wiel te halen en zonder achterrem naar de andere kant van de stad rijden. Jullie begrijpen vast dat ik daar weinig zin in heb, zowel de dodelijke reis zonder remmen als het vrijwel voor niets m'n hele achterwiel er weer af halen. En zelfs al had ik daar wel zin in, ik heb m'n brommer vrijwel dagelijks nodig, dus kan 'm niet echt missen in de tussentijd.
Mijn vraag aan jullie is dus: Weet iemand iets van die afwijkende achterrem in de Revival af, en zo ja, ook de precieze afmetingen?
Bij voorbaat dank.