Welke Tomos model heb je? Streetmate a52
Wat is het bouwjaar? Papieren zeggen voor 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? Sinds ik hem kocht.
Wat is het probleem? Zie tekst.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Nee
Hallo tomosliefhebbers
Ik ben koen en ik heb vorige week voor goedkoop een streetmate op de kop kunnen tikken,
Hij had 3 jaar stil gestaan, maar na 10 minuten kloten kreeg ik hem aan de praat, toen had ik alleen het probleem dat hij alleen maar starte en reed met choke aan, dit probleem was verholpen na veel kloten met de afstelschroeven. Nu start hij prima in 1 keer zonder choke. Maar nu heb ik alleen weer een ander probleem erbij gekregen. Als ik vol gas wil rijden, stopt hij op een punt van de gashendel ( dus als ik verder wil dan dat punt, dan slaat hij uit). Nu was ik bij de tomos-parts winkel, en daar vertelde hij dat ik misschien een grotere sproeier nodig had, en ik dit moest testen door op dat punt het luchtfilter voor de helft af te tapen, en wanneer de brommer hierop reageert dat ik dan idd een grotere sproeier nodig had. En inderdaad ik kon hem nu naar vol gas gooien, maar helaas was het nog niet opgelost, want als ik de gashendel nu op vol gas heb, gaat de brommer toeren maken, maar om de 3 seconde gaat de brommer minder toeren maken( alsof ik helemaal geen gas geef) en 2 seconde later gaat hij weer toeren maken. Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet. En dat het een beetje te volgen was.
Mvg koen