Kun je eens meten of je spanning krijgt op de witte draad achterop de koplamp.M'n dimlicht doet het niet meer, maar mijn grootlicht wél. Ik heb het lampje vervangen, maar het dimlicht doet het nog steeds niet. Wat kan het zijn?
Tandwiel verkleinen (achter).Beste mede forummers.
Ik heb een tomos s25 met de volgende setup:
Bromkop
15/15carb
15mm spruitstuk
Polini membraam
33 ATW
Top ligt rond de 35 km/h.
Hebben jullie tips hoe ik hem rond de 50 kan laten rijden?
Heb +- 100 euro te besteden
Hoor het graag,
Niels
Thanks!Tandwiel verkleinen (achter).Beste mede forummers.
Ik heb een tomos s25 met de volgende setup:
Bromkop
15/15carb
15mm spruitstuk
Polini membraam
33 ATW
Top ligt rond de 35 km/h.
Hebben jullie tips hoe ik hem rond de 50 kan laten rijden?
Heb +- 100 euro te besteden
Hoor het graag,
Niels
Raar genoeg doet 'ie het opeens! Hij deed het 2 of 3 dagen niet, maar opeens werkte het gister. Heel bijzonder dit.Kun je eens meten of je spanning krijgt op de witte draad achterop de koplamp.M'n dimlicht doet het niet meer, maar mijn grootlicht wél. Ik heb het lampje vervangen, maar het dimlicht doet het nog steeds niet. Wat kan het zijn?
Ik breng de vraag nog even onder de aandacht.even een klein vraagje over schokbrekers.
Toen mijn opknappertje nog in elkaar stond ( op zijstandaard overigens) en ik hem aantrapte stond hij erg te springen op de schokbrekers. Dus ik dacht die is slecht en zal ik moeten vervangen, maar nu ze er af zijn merk ik er geen verschil mee met die van een andere tomos. Dus hoe test je dat goed?
Ook als ze goed zijn wil ik ze spuiten maar hoe krijg ik die in hemelsnaam uit elkaar? Ik zie een schroefdop zitten maar kan nooit tussen de veer door met een sleutel.
-Waarschijnlijk zit hier niet standaard een Accu op, zo ja, zou die geplaatst zijn in een accubak onder het zadel.Hallo,
ik heb vandaag een Tomos Snor S25/2 (volgens mij uit 1995) gekocht als opknappertje.
Ik ben wel enigszins technisch maar heb toch aantal vragen om te weten waar ik moet beginnen:
- hoort er een accu op deze tomos te zitten en zo ja wat voor een accu en waar moet die geplaatst worden ?
- wat voor benzine moet je tanken ?
- de verkoper zei dat er apart olie in reservoirtje gedaan moet worden om te mengen met benzine, klopt dat en zo ja waar zit dat reservoirtje en welke olie moet daarin ?
Ik zal nog wel meer vragen hebben voordat ik hem aan het lopen heb maar alles op zijn tijd.
Laten we maar eens beginnen met deze vragen.
Alvast bedankt.
Groeten,
Hans
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast