Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Sorry, had het niet eerder vermeld dat het een Revival was. Foutje... Ja, leek me wat dicht op elkaar, maar ze raken elkaar niet en je ziet niets op de band van beschadiging ofzo, heb er al paar kilometers mee gereden sinds aanpassing. Nooit op gelet vroeger hoe dicht ze op elkaar stondenOh, had niet gezien dat het een revival was. Dan kan je gelijk hebben dat hij recht zit. Maar zolang de ketting het wiel niet raakt is er niks aan de hand.
ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Is het ineens ontstaan? Wanneer reed je er voor het laatst op? Al gechecked op valse lucht en hoe voelt de kickstart aan (compressie of niet/weinig/minder dan voorheen)?hallo
mijn tomos atx loopt maar 25 km/h en hij liep vroeger 60 alles na gelopen maar we weten het nog steeds niet
heeft iemand een oplossing voor mij
hij heeft ongeveer 25 jaar stil gestaan en toen is hij helemaal uit mekaar gehaald en toen werd hij weer lopend gemaakt en nu blijft hij hangen in de 25Is het ineens ontstaan? Wanneer reed je er voor het laatst op? Al gechecked op valse lucht en hoe voelt de kickstart aan (compressie of niet/weinig/minder dan voorheen)?hallo
mijn tomos atx loopt maar 25 km/h en hij liep vroeger 60 alles na gelopen maar we weten het nog steeds niet
heeft iemand een oplossing voor mij
Iets meer info van wat je al gedaan hebt zou fijn zijn als je dat met ons deelt
Weet je zeker dat er ergens niet valse lucht wordt getrokken? Heb je dit al gecontroleerd met deo oid?
hij heeft ongeveer 25 jaar stil gestaan en toen is hij helemaal uit mekaar gehaald en toen werd hij weer lopend gemaakt en nu blijft hij hangen in de 25
sinds die weer loopt rijd hij niet harder dan 25 als hij warm is slaat hij af
ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten