Sorry dat ik even inactief was.
Met welke instelling meet ik het pickup op? 200ohm? Hoeveel moet ik ongeveer meten? Ik zet de kabels van de multimeter gewoon op de platte metalen ding.
Helaas niets te zien ookal verander ik de instellingen. Ik heb hier twee multimeters liggen. Allebij gaan weer naar 1.Als je de meetpunten tegen elkaar houdt, zie je dan wel wat veranderen op de display? Ik zie nu op je foto dat er totale doorgang van het testsignaal is (geen weerstand).
Nope, weer 1. Alle draadjes getest. Er verandert niets. Ook de lichtspoel. Ik had de vorige keer de spoel met 300 gemeten. Toen was er niets aan de hand. Dit is een gloednieuwe onsteking van tomosshop. Alleen ik had wel vergeten de sleutel de draaien en hij bleef zo voor een paar dagen. De vliegwiel zat er niet op. Hopelijk maakt dat niet uit..?De zwarte testdraad van de meter op een "gezamelijke" aardingsdraad (bruin) van de Tomos zetten of een blank stuk aluminium van het blok zelf De andere testdraad van de meter stop je in de draad die uit je blok komt. Dat kan een zwarte, rode of rood-witte (indien je een e-start hebt) zijn.
Geen idee waarom je de meter op 2000k zet want je hoeft geen 2000000 ohm te meten.....op die stand zie je 300 ohm niet op je meter....dus meter op 2000 ohm zetten.1. Of ik ben dom bezig
2. Of er klopt iets niet.
Nogmaals excuses! Ik probeer mijn best om met uw stappen het te bekijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten