nee hein: nu is het AFvoerenhm, sinds wanneer valt blokolie vervangen onder opvoeren?
Of is het Malossi race blokolie?
ik weet het niet hoor, dat peilgaat zit echt laag , dan gaat er maar hoogstens een laagje van 1 cm in , kan dat kloppen?Beter alles eruit laten lopen en gewoon weer opnieuw vullen met de olie die je eruit hebt laten lopen totaan het peilgat. Anders wordt het zo'n knoeiboel (werkt ook wat sneller).
Waarschijnlijk (maar denk meer van niet) zul je enige snelheidswinst merken, maar denk eerder dat motor beter op toeren kan komen met overschakelen.
kloptwant dan hoef je alleen maar die bout los te maken w8en bout er in en het is klaar toch
en dat er maar een klein laagje in gaat zitten klopt ook?kloptwant dan hoef je alleen maar die bout los te maken w8en bout er in en het is klaar toch
Ja en hoe wil je de olie opvangen dan? Het loopt dan onder je hele motorblok langs naar onderen. Dat bedoelde ik met knoeiboel. Je kan het beter opvangen vanuit het aftapgat. Maar je moet het zelf weten.ik weet het niet hoor, dat peilgaat zit echt laag , dan gaat er maar hoogstens een laagje van 1 cm in , kan dat kloppen?
en er uit laten lopen tot het goeie niveau gaat toch sneller of zie ik een handeling over het hoofd, want dan hoef je alleen maar die bout los te maken w8en bout er in en het is klaar toch
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten