ik heb een snortomos met volgende setup
bromblok
techno chroom uitlaat
15/15 carb
geen luchtfilter
12 mm spruitstuk
zal een polini membraam nut hebben? en zoja wat meer trekken, topsnelheid

oowk dan heb het niet zo veel nut, ja atf heb ik wel altijd hard nodig omdat ik een zelfsmeerende kettingt heb hahahahdie prestatiewinst zal vooral tussen je oren zitten.
Ik zou dat geld aan nuttigere dingen uitgeven.. een mooie fles atf bijvoorbeeld
of niet pauper dingen zijn dat hij heb de hele tijd goed gereden met powerfilter opeens vorige week begon die beetje te stotteren dus ik dat ding eraf gehaald en hij rijd weer prima. dus luchtfilters powerfilters drama. 2 vrienden van mij hadden hetzelfde.je kan van je geld beter een luchtfilter kopen
hahah ik ben niet lui, ik zit elke dag wel wat te knutselen dus afstellen is niet zo veel moeite maar dan moet het wel zin hebben. ik heb sproeier 60 tot en met 74 gebruikt met powerfilter en stelkens als ik op zn top reed begon die te stotteren. nou zou je denken een te grote sproeier en dat ie aan het 4takken is maar daar licht het niet aan, bougie is wel gewoon de goede kleur. maar zal binnekort wel weer een poging wagenja luchtfilter is nergens voor nodig.. tot je opeens stilvalt en realiseert dat je een nieuwe cilinder met toebehoren, krukas en krukaslagers mag aanschaffengewoon niet zo huilen en je carb afstellen ipv de rest van je blok verneuken door lui zijn en zonder filter te rijden
er zit normaal *standaard in je luchtfilter een zwart buisje dat is je bergrenzing maar meestal liggen die dingen er al uit want je tomos krijgt er een soort astma van zelfde als jij 10km gaat rennen en lucht door een rietje haalt.dan wil ik wel eens weten waar die begrenzer zit in de filter en hoe je de begrenzer er uithaalt gaat ie dan sneller ik heb alles standaars hij loopt nu 30
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten