2,25 voor en 2,50 achter alleen ze zitten er nog niet opvolgens mij kan 2.75 achter ook!hoe zit het met jou band past die goed?welke maat heb je besteld?
2,25 voor en 2,50 achter alleen ze zitten er nog niet opvolgens mij kan 2.75 achter ook!hoe zit het met jou band past die goed?welke maat heb je besteld?
precies die hebben ze gewoon: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 80-90.html suc6M29S 16 x 2.75 ik weet zeker dat ze em hebben
ze zitten eronder, er zit niet veel ruimte meer tussen me achterband en me kapjes, ook moet je as een stuk naar achter staan anders loopt ie aan tegen het tussenstuk van je achterbrug. ik heb 340mm veren dus ik weet niet hoe het past bij andere maten vering enz. ik zou gewoon 2.50 nemen als je verhoogde veren heb das gewoon goed en het staat prima.Ja dat wil ik dus ook weten!past 2.75 achter nou echt??en heb je je 2.50 er al op zitten?als dat gemakkelijk past dan past 2.75 ook wel!
zaten er dan wel gewone spatborden op?en gewone std veren?ik heb geen kapjes erop een std a8terspatbord en std veren?zou 2.75 gaan?Ik heb zelfs een 3.00 achter gezien2.75 moet kunnen hoor
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 9 gasten