kep t mig/mag gelast. En de reden dat ik geen adapter heb gemaakt is omdat ik er wel een had. Maar toen ik besloot voor een andere schijf te gaan paste deze niet meer. Omdat ik geen zin had weer een schijfje te draaien en gaten te boren heb ik gewoon 3 stukkies staal gepakt en die vastgelast aan de schijf. Op deze manier kan de schijf direkt op me velg zonder dat er een adapter plaat tussen hoeft.
Daarnaast heb ik deze rem nieteen nodig. Ik rijd nu al een tijdje zonder achterrem en dat bevalt prima. Die voorrem is sterk genoeg. En over mooi beginnnen, dan ben je een beetje laat
Dit was btw de eerste keer dat ik gelast heb.
Over twee weken word hij trouwens helemaal afgemaakt, eindelijk. Dan zet ik deze schijf erop en maak ik een beugeltje voor de remklauw. Ook ga ik wat doen aan de speling die nu op het balhoofd zit. Moet nog even kijken of het kan, maar wss word het zelf een balhoofdpen draaien en op me kroonstuk vastlassen/persen.
Ook pleur ik me oude contactpunten ontsteking terug.
Als het goed is heb ik dan weer een supervette en goed rijdende brommer. En dan kan ik eindelijk es gaan uitproberen wat de top van dit ding nou eigenlijk is...