Heey, ik heb bijna het zelfde probleem.
Het duurt wel iets te lang voor dat ik stil sta als ik nou 70 of 40, 20 blablabla rij..
Dus ik dacht haal effe nieuwe rem schoenen... Ik haal mijn ouwe rem schoenen er uit, ik vergelijk ze met mijn nieuwe rem schoenen. Ze zijn even groot en breed en dik als de nieuwe. Alleen de nieuwe heeft groeven en de oude niet..
Ik heb mijn nieuwe er in gezet... Toen ze er een maal in zaten remde hij helemaal
NIET..
Ik heb mijn oude iets bij geschuurt en groeven in gemaakt. Nu remt hij wel weer alleen hij remt nog steeds even kut als voor heen. Nu is het probleem met mijn voor rem het zelfde. Maar deze heb ik nog niet los gehad. De kabel strakker zetten wil niet want, dan komt dat ijzeren ding tegen de behuizing van de rem dinges (Gaat er al een stukje over, Door dat er al een diepe sleuf in geremt is) bij de achter rem.
Ik heb het vermoeden dat de bromboer mij de verkeerde rem schoenen hebt mee gegeven. Omdat ze even groot zijn alleen mijn oude heeft geen groeven meer dus ik denk dat die er uit gesleten zijn. En nu zijn even groot/klein als de verkeerde nieuwe

. Ook aan mijn orginele rem schoenen zat een gouden dingetje dat op het plate stukje komt. (als je begrijpt wat ik bedoel). Dat zit niet bij de DMP rem schoenen die ik heb mee gekregen.... Het gouden stukje past er niet eens (op DMP.) DMP ziet er zo uit:(__) en mijn orginele /__\.
Moet ik nu andere rem schoenen halen.
Andere ankerplaat (of hoe het ook heet).
De behuizing van mijn velg schuren (2e keer)
Of geef een tip ( niet zo`n stom anwoordt van bla bla bla waar ik niks aan heb)

.
Ik hoop dat ik weer spoedig normaal kan remmen. (Niet dat je de remhendels door de handvaten heen drukt+ de kabel op het strakst en als je hem verder drukt gaan de rem schoenen tegen de want aan staan en blijft hij dus remmen maar als je gaat rijden en je remt dan remt die weer niet) Ik snap er geen kloten meer van Potverdikkie.
Ik gebruik mijn brommer voor al voor de post en dat is zo snel mogelijk van bus naar bus scheuren maar jah als je halverwege moet beginnen met remmmen en dan af en toe ook nog es de poten aan de grond anders ga je hem voorbij......
Alvast bedankt,,
Ik hoop dat er een van jullie effe kan reageren op een pindabrein <O~