ik rijd met mijn Tomos Revival: 49,9cc, standaard kop, gaas/race filter , 14/12 Dell‘orto SHA, 12mm olie injectie spruitstuk, sproeier 62, Bi-Turbo uitlaat, 26-24 vertanding. Top 65.dan moet je hem best zwaar gaan vertanden maar dat is te halen hoor de 80, hope dat je een beetje hoogtoerig cilindertje heb adners word het tunen of een frictie brommertje
Eigen meter opgemeten of echt met een auto ernaast?ik rijd met mijn Tomos Revival: 49,9cc, standaard kop, gaas/race filter , 14/12 Dell‘orto SHA, 12mm olie injectie spruitstuk, sproeier 62, Bi-Turbo uitlaat, 26-24 vertanding. Top 65.dan moet je hem best zwaar gaan vertanden maar dat is te halen hoor de 80, hope dat je een beetje hoogtoerig cilindertje heb adners word het tunen of een frictie brommertje
dus 80 met een 60cc moet zekers lukken
naast autoEigen meter opgemeten of echt met een auto ernaast?ik rijd met mijn Tomos Revival: 49,9cc, standaard kop, gaas/race filter , 14/12 Dell‘orto SHA, 12mm olie injectie spruitstuk, sproeier 62, Bi-Turbo uitlaat, 26-24 vertanding. Top 65.dan moet je hem best zwaar gaan vertanden maar dat is te halen hoor de 80, hope dat je een beetje hoogtoerig cilindertje heb adners word het tunen of een frictie brommertje
dus 80 met een 60cc moet zekers lukken
maar na de 60 draaid ie gewoon door hoor@ Marco
Kan niet, tomos revival teller gaat maar dat 60 dus niet liegen.![]()
Oke, ander probleem: Mijn brommerboer zegt dat 60cc niet bestaat... dus wat ik dadelijk binnenkrijg met de post is of 50cc snel of 70cc
Nog een vraagje, past deze op me revival (van Quadro)
http://www.scoots.nl/plaatjes/Foto/11532.jpg
ophanging lijkt te kloppen enkel gaat bij deze uitlaat vanaf de cilinder in een klein S bochtje meer naar buiten, bij de biturbo uitlaat loopt het daar recht, maarja die is ook minder dik...
dan geloof je me niet heja je teller is dan ook nog lekker accuraat, en auto op niet al te hoge snelheid mag ook correctie van beina 10 af :u
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten